пʼятниця, 20 жовтня 2023 р.

"Казка - то така чарівна одежа, в яку завжди можна вкласти щось правдиве і чесне", - Зірка Мензатюк

"Колись малою я любила читати, сидячи на горісі. Гілля навколо було мов зелене шатро, я опинялася мовби в іншому, таємничому світі. А ще, правду кажучи, я ховалась. Батьки не схвалювали мого читання всього підряд. Тепер розумію чому. Книжки - як друзі. Є серед них надійні і справжні. Є й такі, на які просто марнуєш час." (Зірка Мензатюк)

Так з любов'ю до книжки й України зростала відома українська письменниця, талановита казкарка - Зірка Мензатюк. Уся її творчість проникнена українськістю. У книжках Зірки Мензатюк багато про історію України, культуру, мову, традиції, фольклор, українську дивовижну природу. Сюжети її творів вибудовані динамічно, цікаво, спонукають читача до роздумів, осмислення якихось важливих моментів. Героями її повістей є сучасні діти із своїми пригодами, проблемами та стосунками. Як зазначила сама авторка: "Книжка може водночас і розважати пригодами, і розвивати дитину - це вже справа автора, як поєднати веселе і корисне".
21 жовтня  - день народження Зірки Мензатюк. Щиро вітаємо письменницю із святом, бажаємо їй многая і благая літ та нових цікавих книжок!
Які твори Зірки Мензатюк читають зараз наші діти? - дивіться у цьому відеоогляді, а також запрошуємо переглянути методико-бібліографічний покажчик "Зірка на ім'я Зірка", який був виданий працівниками бібліотеки до ювілею письменниці.
   

Немає коментарів:

Дописати коментар