пʼятницю, 7 квітня 2023 р.

Вірші-верлібри Василя Голобородька

   7 квітня  день народження «одного із найоригінальніших поетів» (за словами Сергія Жадана), чільного представника Київської школи поетів  Василя Голобородька.
   Без поезії Василя Голобородька не обходяться жодні перекладні антології української літератури, його твори вивчаються за шкільною програмою у початкових й старших класах.
   Органічною формою висловлення Голобородька є верлібр – вільний вірш. Для дітей поет написав чимало таких віршиків-верлібрів, які надруковані в збірках: «Соловейків теремок», «Хлопчик малює літо», «Віршів повна рукавичка».
Пропонуємо деякі з них))

КАВУН
Сам гладкий,
як бочка,
а ребра видні.

ПО ЯГОДИ
Траво, траво,
я тобі гребінцем
волосся розчешу,
а ти мені за те ягідку дай!

РУКАВИЧКА
Загубив рукавичку.
Підняв.
Якби не підняв —
почалася б казка.

ХТО ЗНАЙШОВ НАЙБІЛЬШИЙ ГРИБ
– Я знайшов отакенний гриб!
– А я знайшов отакенний грибух!
– А я знайшов отакенний грибулюх!
– А я знайшов отакенний грибумбулюх!
– А я знайшов отакенний грибумбумбулюх!

Джерело: Голобородько В. Віршів повна рукавичка. - Київ : Грані-Т, 2010. - 80 с.


Немає коментарів:

Дописати коментар